Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Ξεκινούν τα δρομολόγια της Δημοτικής συγκοινωνίας του Δ.Αλιάρτου Θεσπιέων

Αρχίζει από την Τρίτη 7-10-2014,πιλοτικά έως 31-12-2014 η λειτουργία της ενδοδημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας στο Δήμο Αλιάρτου-Θεσπιέων. Η Δημοτική Αρχή εισήγαγε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην Οικονομική Επιτροπή, που αποφάσισαν ομόφωνα ,αφού  έλαβαν  υπόψη της τα παρακάτω
1.    Την Ανάγκη για συγκοινωνιακή σύνδεση των Δημοτικών Διαμερισμάτων, για την εξυπηρέτηση των δημοτών στις υπηρεσίες (Δήμος, ΚΕΠ, Κ.Υ, Τράπεζες κτλ)
2.    Την Υποχρέωση του Δήμου να εξασφαλίσει δυνατότητα πρόσβασης στους δημότες του, εντός των ορίων του.
3.    Το Δικαίωμα των δημοτών να έχουν παροχές που τους διευκολύνουν την καθημερινότητα, με χαμηλό κόστος.
Το έργο θα εκτελεστεί από το ΚΤΕΛ ΘΗΒΑΣ το οποίο έδωσε οικονομικότερη  προσφορά ανά/km,μετά την υπ’αριθμ.πρωτ.10005/23-9-2014 πρόσκληση ενδιαφέροντος που απεύθυνε ο Δήμος και αρχικά θα αφορά τα υφιστάμενα δρομολόγια, που μέχρι την Παρασκευή 3-10-2014 θα εκτελεί το Δημοτικό λεωφορείο, δηλ Τρίτη-Παρασκευή στη Δ.Ε Θεσπιών και Τετάρτη-Παρασκευή στη Δ.Ε. Αλιάρτου.
Η  αστική ενδοδημοτική συγκοινωνία με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ κρίθηκε αναγκαία γιατί το Δημοτικό Λεωφορείο που μέχρι τώρα εκτελούσε αντίστοιχο έργο δεν μπορεί να ανταποκριθεί, ούτε στο αυξημένο επιβατικό κοινό, ούτε στην ποιότητα της μετακίνησης που δικαιούται ο δημότης. 
Σύμφωνα με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, το κόστος που θα επιβαρύνει τον επιβάτη διαμορφώνεται ως εξής:
•      ένα (1) Ευρώ ανά διαδρομή από κάθε τοπική κοινότητα προς την  έδρα και αντίστροφα.
•    Πενήντα λεπτά (50 λεπτά) εντός των  τοπικών-Δημοτικών κοινοτήτων και από μία  τοπική κοινότητα σε άλλη, στα όρια  των δημοτικών ενοτήτων.
•    Πενήντα λεπτά (50 λεπτά),για όσους σύμφωνα με το νόμο δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο στα υπόλοιπα συγκοινωνιακά μέσα και διαθέτουν την απαραίτητη κάρτα (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ΑΜΕΑ, φοιτητές, κτλ),για διαδρομή από τοπική κοινότητα προς την έδρα και δωρεάν εντός τοπικών ή δημοτικών κοινοτήτων
•    Παιδιά κάτω των 12 ετών δεν πληρώνουν εισιτήριο.

14 σχόλια:

  1. ενα ευρω να πας και ενα να γυρισεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ φτηνό. Το ταξι,το ΚΤΕΛ και το ι.χ είναι πολυ ακριβότερο aller-retour.μόνο το ποδήλατο είναι φτηνοτερο.

      Διαγραφή
    2. και το γαιδουρακι ειναι ακομη πιο φθηνο με μια μπαλλα σανο 0,7 λεπτα

      Διαγραφή
  2. AYTO TO ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΧΕΙ ΝΕΚΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΘΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΓΟΠΕΘΕΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστό.να ζητησουμε τοτε να κοπεί και το κτελ για θηβα,γιατί καποιοι μας φευγουν προς τα κει. φυσικά δεν συζηταμε τα μαγαζια μας να κανουν καλλιτερες τιμες απο τα αλλα που ειναι φτηνοτερα

      Διαγραφή
    2. ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΛΟΓΩ ΤΙΜΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΑΥΤΗ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΑ ΕΙΔΗ ΜΠΑΚΑΛΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ

      Διαγραφή
    3. πρωτη φορα ακουω να μη υπαρχει συγκοινωνια για να δουλεψουν τα μαγαζακια.παιδια να σοβαρευτουμε λιγο; νομιζω οτι πριν 4 χρονια ειχαν κατσει οι ταξιτζιδες του αλιαρτου το δημαρχο στο σκαμνι επειδη εβαλε το λεωφορείο του δημου να κανει συγκοινωνια και αυτοί εχαναν επιβατες.είχαν δικιο;

      Διαγραφή
    4. Πόσες μ@@@κιες θα ακούσουμε ακόμα ρε παιδιά; Δηλαδή είμαστε σοβαροί τώρα όταν λέμε ότι ένα λεωφορείο που περνά δυο φέτες τη βδομάδα θα κλείσει τα μαγαζιά. Με αυτή τη λογικ´η το ΚΤΕΛ που περνάει κάθε μέρα για Θήβα ή Λιβαδειά τι θα κάνει;θα κλείσει και τα σπίτια; Ή μήπως να ζητήσουμε να καταργηθεί κι αυτο; Οι περισσότεροι έχουν ι.χ. Και πανε οπυ θέλουν να ψωνίσουν,θα τους το απαγορευσουμε; Δείτε τα σούπερ μάρκετ στη Θήβα,παρά πολλοί πελάτες είναι χωριανοι μας,θα τους μαλωσουμε; Ο δήμος πολυ καλα κάνει και βαζει αστικό και αυτο δείχνει ενδιαφέρον και συγκρότηση σημαντική για μικρό δημο όπως ο δικός μας.οποίος τώρα φοβατε αυτά να λάβει τα μέτρα του,βελτιώνοντας την δουλειά του και προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κόσμου.με το ζόρι δεν κρατιέται κανένας και θα ήταν λάθος ο δήμος να κοιτάει τα συμφέροντα μιας ομάδας δημοτών,εις βάρος των πολλών και αδύναμων.

      Διαγραφή
    5. ΤΟΥΜΠΕΚΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

      Διαγραφή
    6. Εγω δεν κατάλαβα ποιοι αντιδρούν. Τα μαγαζάκια; Δικό τους θέμα,ας κάνουν πιο ανταγωνιστικές τιμές. Οι επιβάτες για το εισιτήριο; Αν θέλουν ας την χρησιμοποιήσουν,δεν είναι υποχρεωτικ´ο και επίσης δεν υπάρχει πουθενά δωρεάν αστικό. Σίγουρα με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ υπάρχει κόστος που πρέπει να καλυφθεί,αλλα υπάρχει και καλλιτερη ποιότητα και ασφάλεια.εξάλλου όπως λέει και η απόφαση δοκιμαστικά θα λειτουργήσει για ένα τρίμηνο.αν το θέλει ο κόσμος θα συνεχίσει.

      Διαγραφή
  3. Σωστή απόφαση και μπράβο. Κάθε δήμος που θέλει να λειτουργεί εξασφαλίζει στους δημότες την δυνατότητα μετακίνησης.το κόστος σίγουρα πρεπει να είναι φτηνοτερο απο κάθε άλλο μέσο μετακίνησης (ι.χ.,ταξι,ΚΤΕΛ ),για να εξυπηρετειτε ο κόσμος. Το κόστος αυτο πρέπει να το πληρώνει οποίος χρησιμοποιεί το αστικό γιατί έτσι είναι το δίκαιο.κι εγω όταν πάω με το αμάξι μου απο λεονταρι αλιαρτο για μια δουλειά,δε μου πληρώνει ο δήμος τη βενζινα ,αλλα μόνος μου. Ο δήμος να φροντίσει να κρατήσει το εισιτήριο εκεί που πρέπει και είναι σωστό που έχει φτηνοτερο ή δωρεάν για κάποιες κατηγορίες. Στο κάτω κάτω αν δεν το θέλει ο κόσμος ή αν του φανεί ακριβό να μην το χρησιμοποιήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aυτή η πόλη για την Αλίαρτο μιλάω δεν έχει αλλάξει καθόλου,περνάς και νομίζεις ότι ζεις στη δεκαετία του 70 σε όλες τις πόλεις στην Ελλάδα έχουν γίνει έργα όπως και στη πόλη που ζω(Λιβαδειά) είναι πιο ανθρώπινες με πεζοδρομήσεις,παρκάκια,εκεί λες σταμάτησε ο χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χα χαχα καλο πολυ καλη η παρατηρηση λες και θα σκασει μυτη ο Κωστανταρας η Καραγιανη και ο Βουτσας φσστ μποινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ