Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Συγκλονιστική επιστολή ΑΜΕΑ πρώην εργαζόμενος Οργανισμού Κωπαίδας προς Π.Ε.Βοιωτίας

To Permissospress δημοσιεύει μια συγκλονιστική επιστολή που έστειλε πρώην εργαζόμενος (Α.Μ.Ε.Α )στον Οργανισμό Κωπαίδας,που εδώ και ένα χρόνο  ψάχνει να βρει το δίκιο του.
Σε συνέχεια της από 23-6-2015 επιστολής μου, που σας είχα παραδώσει [στο Τμήμα Προσωπικού και Μισθοδοσίας] αναφορικά με την μη μεταφορά - μετάταξή μου ακόμη από τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΩΠΑ'Ι'ΔΟΣ στην Π.Ε ΒΟΙΩΤΙΑΣ, επανέρχομαι για ακόμη μία φορά για να σας ερωτήσω τα αυτονόητα μιας και δεν είχα την τιμή να μου απαντήσετε, όπως συνήθως γίνετε όταν υποβάλεται γραπτή αίτηση από κάποιον πολίτη, πολώ δε μάλον όταν ο πολίτης αυτός - εν προκειμένω εγώ - είναι άτομο με ειδικές ανάγκες και "υποτίθεται" ότι προστατεύεται από τους νόμους που έχει θεσπίσει η πολιτεία για τα Α..Μ.Ε.Α. [Ν.4172/2013 άρθρο 90 παρ. Δ αα.]
Σας ερωτώ λοιπόν για ακόμα μια φορά.
Γιατί δεν έχει γίνει ακόμη η μεταφορά μου στην Π.Ε ΒΟΙΩΤΙΑΣ όπως ρητά αναφέρεται στο Ν.4250/2015 άρθρο 19 παράγραφος β. [Επί λεξει'' μετατάσσονται ή μεταφέρονται αυτοδικαίως στον φορέα όπου μεταφέρονται οι αρμοδιότητες των καταργούμενων φορέων.....'']
Εδώ να σας τονίσω και να διευκρινήσω ότι η περίπτωσή μου είναι διαφορετική από αυτήν των συναδέλφων μου στον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΩΠΑ'Ι'ΔΟΣ οι οποίοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και υπέβαλαν αιτήσεις βάσει του νόμου Κατρούγκαλου.
Επίσης σας υπενθυμίζω ότι από 30-11-2014 που καταργήθηκε ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΩΠΑ'Ι'ΔΟΣ, όπου εργαζόμουν ως εργάτης [Α.Μ.Ε.Α] έπαψα να έχω εισόδημα -ο μισθός που έπερνα μέχρι 31-11-2014 ήταν το μοναδικό μου εισόδημα- και έκτοτε με συντηρούν η αδελφή μου με τον γαμπρό μου, ο οποίος είναι συνταξιούχος του ΙΚΑ ενώ η αδελφή μου δεν έχει εισόδημα. Εν το μεταξύ οι λογαριασμοί τρέχουν ΔΕΗ , ΟΤΕ κλπ και οι ανάγκες μεγαλώνουν εν όψει χειμώνος [πετρέλαιο θέρμανσης]
Ακόμη να σας γνωρίσω ότι κάθε μήνα χρειάζομαι 35,00 ΕΥΡΩ για συμμετοχή στα φάρμακα, που παίρνω για την πάθησή μου, βάση της οποίας έχω χαρακτηρισθεί ως Α.Μ.Ε.Α.
Ευελπιστώντας στην θετική έκβαση της υποθεσής μου.

Μετά τιμής

Ζάγκας Δημήτριος


1 σχόλιο:

  1. την πεμπτη γιορταζεται η παγκοσμια ημερα αμεα δικαιωσυνη τωρα αφηστε τα μηνυματα και τις ευχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ