Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Απάντηση Φανής Παπαθωμά στη Ν.E ΠΑΣΟΚ Bοιωτίας-Κρατώ το ΠΑΣΟΚ της καρδιάς μου

Απάντηση της Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας, Φανής Παπαθωμά, στη Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ

«Κάποιοι» μη ανιχνεύσιμοι εκλογικά στην κοινωνία, είπαν κάποτε ότι δεν έχω πολιτικό λόγο.
Ευτυχώς γι΄ αυτό.
Αν είναι έτσι;
Με τον ανθρώπινο και ειλικρινή λόγο μου λοιπόν, απαντώ σε σχετική ανακοίνωση μιας Νομαρχιακής ΠΑΣΟΚ που δεν υφίσταται.
«Αυτό το ΠΑΣΟΚ ΕΓΩ… τους το χαρίζω.
Κρατώ στις πράξεις και ενέργειές μου

Το ΠΑΣΟΚ της ιστορίας,

Το ΠΑΣΟΚ της καρδιάς μου,

Το ΠΑΣΟΚ… του μέλλοντος

Έτσι συνεχίζω πιστή στις ιδεολογικές μου αξίες.




Η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας
Φανή Παπαθωμά

3 σχόλια:

  1. Ήσυχο, ήσυχο το ποταμάκι, αργοκυλάει το ΓΑΛΑΖΙΟ το νεράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το ΕΓΩ με κεφαλαία που έγραψε η κ. Φανή τα λέει ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ πάλι κρατώ
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ του 40%
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ... ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ