Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Καταγγελία Θηβαίου πολίτη για άδικη τροχονομική κλήση

Δε ξερω πως να ξεκκινησω οποτε κατευθειαν στο ψητο.ειμαι κατοικος θηβας και δουλευω στα οινοφυτα.πηγαινω στη δουλεια μου με πουλμανακι της εταιριας και παρκαρω το αμαξι μου στην οδο αυλιδος μπροστα απο το 2ο λυκειο θηβας.Ενα μηνα πριν λοιπον μια μερα γυρνωντας απο τη δουλεια με πλησιασε μια γυναικα και μου ειπε <<μην αφηνεις το αμαξι εδω γτ θα σε γραψουν,εμενα με εγραψαν για παρανομο παρκαρισμα σε πεζοδρομο και οταν πηγα να ρωτησω απο ποτε ειναι αυτο το κομματι πεζοδρομος μου ειπαν πως καποιος εκανε καταγγγελια οτι το αμαξι σου εμποδιζει και κατι επρεπε να κοψουμε.>>
    λογο αλλαγης ωραριου στη δουλεια δεν ειχα παρκαρει εκει για κανα μηνα εως σημερα που με παιρνει φιλος μου τηλ απο θηβα και μου λεει σε γραψανε 80 ευρω για παρκαρισμα σε πεζοδρομο.εχοντας υποψιν τα λογια της κυριας πριν ενα μηνα τον ρωτησα αν ενα λευκο κλειστο φορτηγακι ειναι παρκαρισμενο εκει και μου ειπε οχι (ειχα προσεξει οτι το πρωι που αφησα το αμαξι ηταν εκει και γενικα ΠΑΝΤΑ ειναι εκει.οποτε μου εχουν μπει ιδεεσ πως ο εν λογο κατοχος του vw trasporter λευκου χρωματος μπορει να ειναι αυτος που κανει τη καταγγελια.
     εψαξα σε χαρτες σε αρθρα και σε ΦΕΚ σε υπουργεια χωροταξιας και περιβαλλοντος και πουθενα μα πουθενα δεν λεει οτι αυτο το κομματι ειναι πεζοδρομος.
    Δεν ειναι μονο για τα λεφτα που και αυτα δεν μου περισσευουν,ειναι για την αδικια!








4 σχόλια:

  1. καλησπέρα , το σημείο που ανεβάζεις το αυτοκίνητό σου είναι πεζοδρόμιο νομίζω ότι φαίνεται πολύ εύκολα , θα μπορούσες να το βάζεις κάπου αλλού εκεί κοντά ή πιο κάτω. δεν γίνεται ο πεζός να κατεβαίνει στο δρόμο γιατί οι οδηγοί έχουνε ανεβάσει τα αυτοκίνητό τους στο πεζοδρόμιο. για το πρόστιμο θα συμφωνήσω ότι είναι αδικία για έναν μεροκαματιάρη να πληρώσει ένα σημαντικό ποσό , θα μπορούσαν να σου κάνουνε μια σύσταση αφού δεν το κάνεις από πρόθεση αλλά θες και εσύ λογικό είναι μια θέση να το βάλεις να φύγεις για τη δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κληση σβηστηκε και ο διοικητης της τροχαιας στη θηβα επιβεβαιωσε οτι το κομματι αυτο ειναι χωρος σταθμευσης.
    Δικαια και νομιμα πλεον θα αφηνω το αμαξι μου εκει να πηγαινω στη δουλεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπρβο παληκαρι μου οι αδικιες να διορθονονται και παλι μπραβο σου που το δημοσιοποιισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ