Συνάντηση Δημάρχων Π.Ε. Βοιωτίας και Δήμου Αμφίκλειας - Ελάτειας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Οι Δήμαρχοι Λεβαδέων κ. Γιώτα Πούλου, Θηβαίων κ. Σπύρος Νικολάου, Αλιάρτου - Θεσπιέων κ. Γεώργιος Ντασιώτης, Τανάγρας κ. Βασίλης Περγάλιας, Αμφίκλειας - Ελάτειας κ. Γεώργιος Γώγος και εκ μέρους του Δήμου Ορχομενού ο Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Νταβαλούμης συναντήθηκαν, την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππο Τσαλίδη στα γραφεία του οργανισμού.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι τρόποι για τη στήριξη και ανάδειξη του δρομολογίου του προαστιακού σιδηροδρόμου “Αθήνα – Τιθορέα – Αθήνα” που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 20 Φεβρουαρίου 2017, καθώς και το σύνολο των προτάσεων που θα καταστήσουν το δρομολόγιο λειτουργικό και βιώσιμο.
Οι Δήμαρχοι και ο Διευθύνοντας Σύμβουλος συμφώνησαν να συναντηθούν εκ νέου πριν το Πάσχα για την οριστικοποίηση των προτάσεων.
Οι Δήμαρχοι Λεβαδέων κ. Γιώτα Πούλου, Θηβαίων κ. Σπύρος Νικολάου, Αλιάρτου - Θεσπιέων κ. Γεώργιος Ντασιώτης, Τανάγρας κ. Βασίλης Περγάλιας, Αμφίκλειας - Ελάτειας κ. Γεώργιος Γώγος και εκ μέρους του Δήμου Ορχομενού ο Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Νταβαλούμης συναντήθηκαν, την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππο Τσαλίδη στα γραφεία του οργανισμού.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι τρόποι για τη στήριξη και ανάδειξη του δρομολογίου του προαστιακού σιδηροδρόμου “Αθήνα – Τιθορέα – Αθήνα” που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 20 Φεβρουαρίου 2017, καθώς και το σύνολο των προτάσεων που θα καταστήσουν το δρομολόγιο λειτουργικό και βιώσιμο.
Οι Δήμαρχοι και ο Διευθύνοντας Σύμβουλος συμφώνησαν να συναντηθούν εκ νέου πριν το Πάσχα για την οριστικοποίηση των προτάσεων.
Για τις αμαξοστοιχίες 600/601 που σταθμεύουν σε όλες τις έδρες των παραπάνω Δήμων, εκτός του Αλιάρτου -απο τον Ιούνιο του 2011 - τέθηκε κάποιο αίτημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι όπως είναι τα δρομολόγια, ο Αλίαρτος εχει τρένα κάθε 12 ώρες.
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝΤΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΡΕΝΟ Η ΑΛΙΑΡΤΟΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως παλικαρι μου τα τρενα τα σταματησαν οι ανυπαρκτοι επιβάτες; μήπως το ίδιο εχει γίνει και με πολλά δρομολογια του ΚΤΕΛ που τωρα δεν είναι καθε ώρα; εσύ πσες φορές πηρες το τρενο για Αθήνα και οχι το αυτοκινητακι σου; για ψαξτο λίγο. Ρωτα στον ΟΣΕ και θα σου πουν γιατί κοπηκαν τα δρομολόγια και ρωτα και γυρω σου ολους αυτούς που διαμαρτυρονται πόσες φορές πηγαν με το τρένο.
Διαγραφή1. Τα τρένα δε σταμάτησαν, αλλά περνούν χωρίς να σταθμεύουν.
Διαγραφή2. Όσα δρομολόγια έχει το ΚΤΕΛ Λιβαδειά - Αθήνα - Λιβαδειά σταματάνε όλα Αλίαρτο.
3. Πώς γνωρίζεις ότι δεν υπηρχαν επιβάτες; Έχεις επίσημο έγγραφο - απάντηση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή γράφεις ότι να ναι;
4. Άσε το τι κάνω εγώ... Αυτά τα λες για να δικαιολογήσεις εκείνους που δεν έχουν κάνει καμία ενέργεια.
5. Καταντησατε τον σταθμό Αλιάρτου σαν τις Αλαλκομενες.
1.τα τρένα δε σταματούν γιατί δεν εχουν επιβατες
Διαγραφή2.το ΚΤΕΛ είχε 16 δρομολόγια την ημέρα και τωρα έχει 7 για τον ιδιο λόγο
3.δε χρειαζεται να το γνωριζω εγω η εσύ πως δεν εχει επιβάτες. Αρκει που το γνωριζει ο ΟΣΕ.Όσο για το αν έχω έγγραφο οχι γιατι δε με νοιαζει. Εσένα που σε νοιαζει αναζητησε το.
4.προσωπικα δε με νοιαζει τι κάνεις εσύ.. .αλλά βγες απο την μπριζα ότι ολοι συνωμμοτουν και συ έχεις δίκιο. Αν θες βέβαια.. ..αν παλι δε θες στα ......... μου
5. Προσωπικά δε με νοιαζει ουτε ο σταθμός Αλιαρτου ουτε Αλαλκομενων. Ταξιτζης είμαι και δε με νοιαζει ουτε η Πιάτσα ΤΑΧΙ
Πάντως ο Δήμαρχος Αμφίκλειας - Ελάτειας κατάφερε να αυξήσει τα δρομολόγια των τρένων από 2 ζεύγη σε 6-7 ζεύγη από το καλοκαίρι του 2011. Συγχαρητήρια σε αυτόν το Δήμαρχο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Αλίαρτο παραμένουμε με 2 τρένα. Δεν έγινε καμία ενέργεια. Η μοναδική έδρα Καλλικρατικου Δήμου με τόσα λίγα τρένα που βρίσκεται πάνω στο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης!
Μήπως μπορείς να μου πεις τα δρομολογια; γιατί εγώ που μένω στο Δαδι δε ξέρω να υπάρχουν. Εσύ απο τον Αλιαρτο ξέρεις καλύτερα;
ΔιαγραφήΓια την έδρα του Δήμου σας εννοώ, που είναι η Κάτω Τιθορέα.
ΔιαγραφήΌσο για το Δαδι, κάντε υπομονή μέχρι το καλοκαίρι με τη νέα χαραξη δε θα έχετε καθόλου τρένα.
Ψαξτο φίλε. Δεν ειναι οπως τα λες και δεν ειναι τα ιδια δεδομένα
ΔιαγραφήΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΑΛΙΑΡΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΑ 5×5, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ, ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ. ΤΙ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ; ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΣΑΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΤΗΣ Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο ενας βλακας θεωρεί ασημαντο να υπάρχουν γήπεδα 5*5, κλειστό Γυμναστήριο και πιστοποιημενες παιδικές χαρες σε ενα Δημο. Κοιτα γυρω γυρω και θα δεις οτι αυτα είναι τα ζητουμενα αλλού. Συγκοινωνία φιλε μου καθε τόπος εχει αυτή που μπορεί να υποστηρίξει. Ιδιωτικές εταιρείες είναι. Πιστεύεις οτι αν υπηρχαν επιβάτες δε θα σταματουσαν τα τρένα; για ηλιθιους τους έχεις; η μήπως πιστευεις οτι ο Προαστιακός αν δε έχει επιβάτες θα συνεχίσει επειδή το λες εσύ; τιποτα πια δεν είναι δεδομένο. Γι αυτό να αισθανεσαι τυχερος που έχεις τα γήπεδα , το κλειστό και τις παιδικές χαρες. Αλλου δεν τα έχουν.
ΔιαγραφήΑφού κάθε τόπος έχει τη συγκοινωνία που μπορεί να υποστηρίξει, για ποιο λόγο ο Δημαρχος πήγε στο Δ. Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Τσαλιδη;
ΔιαγραφήΟι υπόλοιποι Δήμαρχοι που ήταν μαζί του έχουν άριστη σιδηροδρομικη εξυπηρέτηση.
Όσο για τον προΑΣΤΕΙΑκο είναι μουφα λόγω αβολου προγράμματος κυκλοφορίας.
ΠροΑΣΤΕΙΑκος δε λέγεται για τόσο μεγάλες αποστάσεις. Λανθασμένα το ονομάζουν έτσι.
Η ανάπτυξη και η ευημερία ενός τόπου έχει να κάνει με την εύκολη πρόσβαση των κατοίκων στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας, με γρήγορο, άνετο, ασφαλή, οικονομικό, οικολογικο τρόπο. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα τα συνδιάζει ο σιδηρόδρομος (και περισσότερο ο ηλεκτροκίνητος) όπως σε όλη την Ε.Ε.
Διαγραφή6.08 δεν ξέρω τι καημούς έχεις,αλλά καλό είναι να γράφεις κατευθειαν για αυτούς. εγώ που μένω στη Λιβαδειά γιατί δεν εξυπηρετούμε από το τρένο ενώ εσύ με ζηλεύεις; Ο Ορχομενίτης πως εξυπηρετείται; Δεν έχεις ακούσει ποτέ ότι γίνονται περικοπές στα κόστη των εταιρειών που δε μας αρέσουν ,αλλά δε μας ρωτάνε κιόλας;
ΔιαγραφήΕσύ 6.14 αυτό που αναφέρεις είναι στο πρώτο κεφάλαιο της Οικονομικής Θεωρίας και Εφαρμοσμένης Πολιτικής που διδαχτήκαμε στο Πρώτο έτος της ΑΣΣΟΕ πριν πολλά χρόνια. Δεν το πήρες είδηση ότι η θεωρία απέχει από την πράξη; Δεν άκουσες τίποτα για ιδιωτικοποιήσεις,κρίσεις,κλείσιμο εταιρειών,απολύσεις εργαζομένων κτλ;
Είναι κρίμα για την Αλιαρτο, ενώ διασχίζει την πόλη ο σιδηρόδρομος, να μην έχουμε καλή συγκοινωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε παλαιότερη Αρχή του τόπου μας και συγκεκριμένα 1994-1995 σταματούσαν 9 τρένα ανά κατεύθυνση! Όσο και να σου φαίνεται απίστευτο. Τώρα μόνο 2.
Βέβαια καλά είναι τα γήπεδα και οι παιδικές χαρές, αλλά δε λύνουν το πρόβλημα.
εισέτι δε επι Χαριλάου Τρικούπη η κατάστασις ήτο ανθηρή,ενώ ολίγον αργότερον επί Ελευθεριου Βενιζέλου ο καρβουνιάρης διανυκτέρευεν εις τον στοθμόν της Αλιάρτου.
ΔιαγραφήΌσο για το "βλάκας" στο επιστρεφω. Βρίζεις για να καλύψεις την ανικανότητα σας γιατί δε μπορείτε να επιτύχετε αυτα που πέτυχαν άλλοι Δημοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους θα έπρεπε κάποια στιγμή να μάθουν οι δημότες και οι Βοιωτοί τι έχει συμβεί.
"Με πο@@@διες δε βάφονται αυγά" που λέει κι ο σοφός λαός.
εσύ εχεις ψυχολογικό πρόβλημα. παντού βλέπεις τον ίδιο εχθρό. ψάξτο φίλε
Διαγραφή