Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΘΑΝΑΣΗ ΒΥΛΛΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΟ ΘΗΒΑ

Συνεχίζονται οι επαφές με επιχειρηματίες της περιοχής για να αναλάβουν την διοίκηση του ΑΟ ΘΗΒΑ και έκδηλο ενδιαφέρον με επιφυλάξεις εξέφρασε ο επιχειρηματίας Διαμαντής Κονδράρος και φιλοδοξούμε να άρουμε τις όποιες αμφιβολίες και να τον πείσουμε να αναλάβει την διοίκηση επίσημα και έμπρακτα, υλικά και κοινωνικά και να αναδείξει την ανάπτυξη του ΑΟ ΘΗΒΑ.

Οι συζητήσεις με τον επιχειρηματία Διαμαντή Κονδράρο είναι σε καλό δρόμο και ευελπιστούμε μέχρι το τέλος να μην αλλάξει γνώμη και η αγάπη του για επενδυτικό-επιχειρηματικό ενδιαφέρον του για την ομάδα να παραμείνει μέχρι το τέλος.


Με τιμή

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΥΛΛΙΩΤΗΣ

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΚΟΝΔΡΑΡΟΣ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΟ ΘΗΒΑ
Το ενδιαφέρον για την ανάληψη της διοίκησης του ΑΟ ΘΗΒΑ είναι υπαρκτό όμως για να ολοκληρωθεί η ανάληψη της διοίκησης από το πρόσωπο μου και τους συνεργάτες μου πρέπει να πάρω εγγυήσεις από την τοπική κοινωνία ότι θα είναι δίπλα μου με ουσιώδη και έμπρακτη υποστήριξη.


Η πρώτη μου εικόνα για την λειτουργία του συλλόγου μου δείχνει ένα σοβαρό και νοικοκυρεμένο σωματείο. Τιμή μου και χαρά μου θα ήταν να μπορέσω και να προσεγγίσω με όλη μου την δύναμη να συνεχίσουμε από κοινού με την οικογένεια Βυλλιώτη που όλα αυτά χρόνια παλεύει μόνη της σε όλον αυτόν τον Γολγοθά χωρίς στήριξη από κανέναν!


Με τιμή


ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ K.  ΚΟΝΔΡΑΡΟΣ


2 σχόλια:

  1. ποιά τοπική κοινωνία θα είναι δίπλα σου, οι πενήντα άνθρωποι που πατάνε στο γήπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχεις Κ άδικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ