Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Παραιτήθηκε ο προπονητής του Παναλιάρτου Άγγελος Κυριάκου

Παρελθόν από τον πάγκο του Παναλιάρτου αποτελεί από σήμερα ο Άγγελος Κυριάκου. Ο προπονητής που συνέδεσε το όνομά του με την… «αναγέννηση» της ομάδας της Αλιάρτου υπέβαλλε την παραίτησή του αποχωρώντας όπως ο ίδιος είπε για προσωπικούς λόγους αλλά αφήνοντας και κάποια ίσως υπονοούμενα με την φράση: «…έχω κάποιες αρχές στη ζωή μου τις οποίες υπηρετώ με θέρμη και…ο δρόμος προς την κορυφή χρειάζεται περισσότερο υπομονή, μεγαλύτερο ζήλο στη δουλειά και σίγουρα γενναίες αποφάσεις…»

Αναλυτικά τι είπε:

«Φεύγω από την ομάδα για προσωπικούς λόγους. Γιατί σαν ποδοσφαιριστής και πολύ περισσότερο σαν προπονητής, έχω κάποιες αρχές στη ζωή μου τις οποίες υπηρετώ με θέρμη. Το ποδόσφαιρο για εμένα δεν είναι δημόσιο. Είναι παιχνίδι χαράς, πολλών συναισθημάτων και σκληρής δουλειάς για να ζήσεις έστω και μια στιγμή την αποθέωση.
Η ομάδα τους 15 μήνες της συνεργασίας μας βρίσκεται πολλά επίπεδα πάνω από θέμα οργάνωσης, ποιότητας παιχτών και δουλειάς, όμως ο δρόμος προς την κορυφή χρειάζεται περισσότερο υπομονή, μεγαλύτερο ζήλο στη δουλειά και σίγουρα γενναίες αποφάσεις.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλο αυτό το διάστημα τα παιδιά, τους αθλητές της ομάδας, τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου. Τους κ. Παρασκευά, Μπουζά, Μπούτση και Λιάκο, τους συνεργάτες μου και παράλληλα προπονητές των ακαδημιών κ. Νταλιάνη, Ζαχαροπουλο,  Γρίλλια και τον φροντιστή κ. Κρεμμύδα και τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον κ. Κώστα Τσανούλα για τον άψογη συνεργασία όσον αφορά το γηπεδικό, που είναι το στολίδι του Αλιάρτου».
stereasports.gr
Ανακοίνωση του Παναλιάρτου: Ο Παναλίαρτος ανακοινώνει ότι έκανε αποδεκτή την παραίτηση του Αγγέλου Κυριάκου, ενός προπονητή που συνδέθηκε όσο κανείς άλλος με την αναγέννηση της ομάδας μας. Όλοι στον Παναλίαρτο, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Άγγελο για το έργο που προσέφερε και τη σκληρή δουλειά που έκανε για την ομάδας μας τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Εις το επανιδείν...

1 σχόλιο:

  1. ποια αναγέννηση του παναλίαρτου ρε παιδιά στο τοπικο παίζουνε , πέρσυ στην 9η θέση φέτος τα ίδια , αν ειναι δυνατόν , τι να πούνε δηλαδή άλλες ομάδες ελεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ