Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Ο Παναγιώτης Τσέλλος υποψήφιος με τον Γιώργο Αναστασίου στο Δήμο Θηβαίων

Φίλοι μου ,
μετά από πολύ σκέψη και ενδοιασμούς καθώς είναι άγνωστος ο χώρος που θα κινηθώ, αποφάσισα μετά από την τιμητική πρόταση που μου έκανε ο φίλος Γιώργος Αναστασίου , να βάλω υποψηφιότητα με τον συνδυασμό του “Δήμος Πολιτών ” , καθώς με ενέπνευσε το ήθος και η ακεραιότητά του.
Η αγάπη μου για τα Βάγια, τον τόπο καταγωγής μου, αλλά και για τον Δήμο της Θήβας, με οδήγησε να ασχοληθώ και στην πράξη με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος μου.
Τα προβλήματα όμως δεν λύνονται από ένα και μόνο άτομο, αλλά από ένα σύνολο ανθρώπων με νέες ιδέες και όρεξη για δημιουργία .
Για αυτό το λόγο θα χρειαστώ την βοήθειά σας ώστε να μπορέσουμε και πάλι να επαναφέρουμε τα Βάγια και κατά επέκταση τον Δήμο της Θήβας, εκεί που τους αξίζει.
Τσέλλος Παναγιώτης του Ευαγγέλου
Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Θηβαίων – Κεντρικό Βαγίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ