Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Ο Τάσος Σταμούλης υποψήφιος με τον Γιώργο Αραπίτσα

'' ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΙΣΣΕΣ - ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ-ΘΕΣΠΙΕΩΝ''
Την Αγάπη σας το ξέρω την έχω ...!!!
Θέλω όμως και την ψήφο σας ...!!!
Σας ευχαριστώ θερμά ...!!!
Ονομάζομαι Τάσος Σταμούλης ,Κατοικώ μόνιμα στην Αλίαρτο ,Είμαι παντρεμένος με την Αναστασία Καρανάσου και έχω αποκτήσει δύο παιδιά τον Ηλία και την Κωνσταντίνα .έχω και δύο εγγόνια την Δέσποινα και την Αναστασία .
Είμαι Τεχνολόγος Μηχανικός .Πρώην τεχνικός Προϊστάμενος ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ Ν. Π. Δ. Δ. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΩΠΑΪΔΑΣ .Είμαι Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Αλίαρτου-Θεσπιέων .Και Εντεταλμένος Σύμβουλος Κοινωνικής Πολιτικής .Θέτω υποψηφιότητα .ως Δημοτικός Σύμβουλος με πολύ όρεξη και απεριόριστο χρόνο συμμετοχής μου στα κοινά .με τον συνδυασμό του κ Γιώργου Αραπίτσα .
'' ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ''


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ