Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Αποχώρησαν από τον Παναλίαρτο Φαλαγγίτης και Καραμπετιάν

Με αναρτήσεις στους λογαριασμούς τους στο facebook, ο Κώστας Καραμπετιάν και ο Γιώργος Φαλαγγίτης, έκαναν γνωστό οτι αποχωρούν από τον «Α.Π.Ο. “Παναλίαρτος”» μετά από μια σεζόν παραμονής και πλέον αναζητούν τον νέο σταθμό στην καριέρα τους.
Τόσο ο έμπειρος μέσος-μεσοαμυντικός, όσο και ο πολύ καλός τερματοφύλακας, μέσω των αναρτήσεων αυτών ευχαριστούν τους ανθρώπους των σωματείων,για την συνεργασία που είχαν την σεζόν που ολοκληρώθηκε και εύχονται στον σύλλογο τα καλύτερα...

Γιώργος Φαλαγγίτης

Μετά από ένα χρόνο στην ομάδα του Παναλιαρτου ήρθε η στιγμή να αποχωρήσω.

Μέσα σε αυτό τον χρόνο έκανα πολλούς φίλους που η φιλία μας θα κρατήσει για μια ζωή. Πλέον θεωρώ την Αλιαρτο το χωριό μου, το σπίτι μου...

Θα ήθελα να ευχαριστησω προσωπικά την διοίκηση της ομαδας. Τους κυρίους Παρασκευα, Λιακο, Μπουζα, Μπουτση.. Τον κύριο Κρεμμύδα, τον κύριο Μπαλοκα, τον προπονητή τερματοφυλακων, τον κύριο Χρήστο Νταλιανη, τους προπονητες που συνεργάστηκα, τον κύριο Γερουλια και τον κύριο Κυριακού και φυσικά όλους τους συμπαίκτες μου.

Ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους μέσα από την καρδιά μου οι οποίοι από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην ομαδα με αγκάλιασαν και μου φέρθηκαν σαν δικό τους παιδί.

Ευχομαι η ομάδα του Παναλιαρτου να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει και στο μέλλον να βρεθεί και πάλι σε εθνικές κατηγορίες.

Εκεί είναι η θεση της άλλωστε..

Δεν λέμε αντίο αλλά εις το επανειδην..

Καλη συνέχεια και καλή σεζόν σε όλους με υγεια...!!!!

Κωνσταντίνος Καραμπετιάν
Ένας πολύ σημαντικός κύκλος για μένα έκλεισε!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Οικογένεια του Παναλιαρτου και τους ανθρώπους της.

Εύχομαι η ομάδα να είναι διοικητικά αλλά κ ποδοσφαιρικά υγιείς για πάντα...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικα τους Κυρίους Μπουζα, Λιακο, Μπούτση, Παρασκευα, Κρεμμυδα, Νταλιάνη, Τσανουλα, Μπαλόκα και να τους πω πως νιώθω πως έκανα ακόμα κάποιους καλούς φίλους αυτήν την χρόνια !!!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης τους προπονητές τους συμπαίκτες μου που με επέλεξαν ως αρχηγό της ομάδας και να τους πω είμαι πολύ περήφανος που πέρασα μια ωραία χρόνια μαζί τους!!!

Καλό καλοκαίρι με υγεία πάνω απ όλα







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ