Οι νικητές
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Μιχάλης Ευθυμίου επικράτησε στην ομάδα «Α» με Ford Escort WRC, αφήνοντας πίσω του τους Τσούλο και Μανώλη, αμφότεροι με Mitsubishi EVO. Στην ομάδα «Ν», Τζαμπάζης, Ζαχαριάδης και Μαλακτάρης συμπλήρωσαν το βάθρο με Mitsubishi EVO, Peugeot 106 και Citroen Saxo αντίστοιχα. Λεωνίδας Κύρκος, Δημήτρης Παντελάκης και Παναγιώτης Ευθυμίου με Ford Escort WRC, BMW M3 και BMW M3 E30 αντίστοιχα επικράτησαν στην κατηγορία, με τον Μάριο Ηλιόπουλο να τερματίζει στην 5η θέση με το Escort WRC του Καϊτατζή, το οποίο έβγαλε πρόβλημα με το turbo και έτσι οι θεατές δεν απόλαυσαν την κόντρα που περίμεναν με τον Κύρκο. Παρ’ όλα αυτά, η… κόντρα συνεχίστηκε και εκτός αγώνα, με τον Ηλιόπουλο να καταθέτει ένσταση για καύσιμα, σωληνώσεις, κ.α. στον Κύρκο, κάτι που άλλωστε έχει δηλώσει ότι θα κάνει σε κάθε αγώνα. Τέλος, στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων, ο Ανδρέας Καροτσιέρης με Porsche επικράτησε των αντιπάλων του, αφήνοντας πίσω του τους Καζακλή και Γιωργούλα, αμφότεροι με Ford Escort RS.
Σε γενικές γραμμές, το θέαμα ήταν καλό και αρκετοί έφυγαν με καλές αναμνήσεις. Ωστόσο, δεν ήταν λίγοι και οι παραπονούμενοι που έκαναν λόγο για μεγάλες καθυστερήσεις, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση πολλών θεατών, πριν καν ολοκληρωθεί το πρώτο σκέλος. Σε αυτό, μεγάλη ευθύνη φέρει η διοργανώτρια λέσχη (ΣΟΑΑ), που ναι μεν προσπάθησε και σχεδίασε έναν πολύ καλό αγώνα και με καλές παροχές σε οδηγούς και θεατές (δρόμος για την ειδική, λεωφορεία, service park κ.α.), αλλά δεν σκέφτηκε ότι στον αγώνα μπορεί να υπάρξουν και «σπασμένα» μοτέρ, που θα προκαλούσαν καθυστερήσεις. Πολύ απλά, η προσπάθεια, από την πλευρά του Σ.Ο.Α.Α. (Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων), για την πλήρη αναμόρφωση του χώρου παίρνει, κατά γενική ομολογία, καλή βαθμολογία, αλλά από πλευράς αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών δεν περνάει τη… βάση. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της zougla.gr, το πρόβλημα οφείλεται αρχικά στον αλυτάρχη που δεν αντιμετώπιζε γενικώς τα θέματα πολύ σοβαρά και με την ταχύτητα που έπρεπε, αλλά και σε μερίδα κριτών που έδειξε να έχει έλλειψη γνώσης.
Σε κάθε περίπτωση, όλοι αναρωτήθηκαν γιατί δεν υπήρχε ομάδα άμεσης επέμβασης, ούτως ώστε να καλύπτει τα έκτακτα περιστατικά. Το… σκουπάκι του δήμου ήταν καλό, αλλά αργοκίνητο και χρονοβόρο. Ελπίζουμε ότι αυτό να γίνει μάθημα σε όλες τις λέσχες που θα διοργανώσουν αγώνες από εδώ και στο εξής και τα καλά που είδαμε στην 1η ΣΟΑΑ ανάβαση Ριτσώνας να καθιερωθούν, για να μπορέσει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός να κερδίσει λίγο από τη χαμένη του αίγλη.
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου