Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Βασίλης Περγάλιας-Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Τανάγρας

Γεννήθηκα το 1966 στο Σχηματάρι Βοιωτίας. Είμαι παντρεμένος με την Τζούλη Κούτσουρη και έχω μια κόρη 15 ετών την Αγάθη-Ελευθερία.

Είμαι πτυχιούχος σχολής Λογιστών και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά ως επιχειρηματίας από το 1987 μέχρι σήμερα.

Έχω διατελέσει πρόεδρος αθλητικού ποδοσφαιρικού σωματείου στο Σχηματάρι με πολλές πρωταθλητικές διακρίσεις και γενικά έχω ασχοληθεί ενεργά στο χώρο του αθλητισμού από διαφορετικές διοικητικές θέσεις.

Η ενασχόληση μου με τα κοινά του τόπου μου από 1998 μου έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξω πλούσια πολιτική και αυτοδιοικητική εμπειρία. Τα τελευταία 17 χρόνια εκλέγομαι ανελλιπώς Δημοτικός Σύμβουλος.

Έχω διατελέσει πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου, μέλος πολλών επιτροπών στον πρώην Δήμο Σχηματαρίου, Αντιδήμαρχος και πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητα Ζωής στο Καλλικρατικό Δήμο Τανάγρας.

Στις 18 Μαίου διεκδικώ το χρίσμα του Δημάρχου Τανάγρας με Διαφάνεια-Ακεραιότητα-Ισονομία. Γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες για τον τόπο μας, ένα τόπο που θα μας κάνει περήφανους στα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.

Εγώ και οι άξιοι συνεργάτες μου, μαζί με εσάς όλους τους πολίτες του Δήμου Τανάγρας θα δώσουμε τη μάχη για να κατακτήσουμε το μέλλον!

  Με τιμή
Βασίλης Περγάλιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ