Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Απάντηση σε δημοσίευμά μας απο την ΤΚ.Νεοχωρίου

Σε απάντηση των όσων αναφέρετε στην εν λόγω δημοσίευσή σας σχετικά με τα προβλήματα του χωριού μας, σας γνωρίζω τα ακόλουθα.
     Ως Πρόεδρος της Τ.Κ Νεοχωρίου, από την πρώτη ημέρα που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, προσπαθώ και εργάζομαι σε συνεργασία πάντα με τον Δήμο Αλιάρτου-Θεσπιέων,για την αντιμετώπιση υφιστάμενων προβλημάτων καθώς και για την προώθηση και υλοποίση θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος για την βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου του χωριού μας.
    Στα πλαίσια αυτά εγάσθηκα με όλες μου τις δυνάμεις και σε συνεργασία με τον Δήμο Αλιάρτου-Θεσπιέων και έλυσα το πρόβλημα του νερού, που επί χρόνια ταλαιπορούσε τους κατοίκους, με το γνωστό πρόβλημα της καθαρότητας, λόγω της άμμου που έβγαζε. Αυτό το θέμα ήταν για εμένα πάρα πολύ σοβαρό διότι ήταν ζήτημα υγείας των κατοίκων του χωριού μας.
    Αναφορικά δε με τα υπόλοιπα θέματα  -και όχι μόνο- σας γνωρίζω ότι τα έχω προωθήσει στον Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων, προκειμένου να ενεργήσει αρμοδίως για την αντιμετώπιση και υλοποίηση αυτών σύμφωνα με τον σχδιασμό και προγαμματισμό του Δήμου. Η προώθηση των θεμάτων του χωριού έχει γινει με τα σχετικά. [Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2015-2019 Σχετ. 001/23-01-2015 και Τεχνικό Πρόγραμμα Δήμου Αλιάρτου Θεσπιέων Σχετ. 002/26-08-2015].
   Κατόπιν αυτών δεν αποδέχομαι όσα μου καταλογίζετε [περί αδράνειας] και παρακαλώ στο μέλλον να είστε πιο προσεκτικός στον καταλογισμό των όποιων ευθυνών.
   Τελειώνοντας θα ήθελα να σας επισημάνω ότι τα προβλήματα του χωριού δεν είναι μόνο δύο σπαμένες λάμπες ή ένα σπασμένο τζάμι ή ένα σπασμένο καλάθι ή οι λακούβες, που έγιναναν για την αποκατάσταση προβλημάτων διαρροής νερού από τό δύκτυο ύδρευσης,αλλά πολλά περισσότερα.
    Διότι αν είχαν λυθεί όλα τα θέματα των παραπάνω σχετικών και είχαμε μόνο τα προβλήματα που αναφέρετε στην δημοσίευσή σας, τότε θα ήμουν ένας πετυχημένος πρόεδρος.
     Αλλά το αν είμαι ή όχι επιτυχημένος, αυτό θα το κρίνουν οι κάτοικοι του χωριού στό τέλος της θητείας μου.

                                                                          Σας ευχαριστώ πολύ


                                                                                 Ο Πρόεδρος
                                                                              Τ.Κ Νεοχωρίου   

1 σχόλιο:

  1. Τα προβλήματα του νερού είχαν αντιμετωπισθεί πρίν την ανάληψη της προεδρίας σας όσο δε για την καθημερινότητα του χωριού μας ισχύει αγαπητέ Αποστόλη το άστα βραστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ